Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 16, 2012
Image Size
1.0 MB
Resolution
2800×2308
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
327
Favourites
23 (who?)
Comments
21
×
Stargleam by Laserbot Stargleam by Laserbot
Yet another character from the "Tales of Titans" story.

[link]

This is Star gleam... and yes hes quite the stereotypical pretty boy... Charming in every way to the point you want to puke. Even his name says it all. A Seeker with a name that starts with Star... YUP...

well he was at first anyways. that and he was a little bit of pompous noble brat as a young ling... don't worry tho as a mech this guy turns out to become a pretty nice guy.

Hes a supporting character that Cross and I had developed as just a one time personality but he came to grow on us and we chose to bring him back later on in the story depicted as the full grown mech he is here.

Another little tidbit is He is the "Funder/Leader" of The racing team that Booster Flies on. (Boosterbolts pic is in my gallery)

Don't mistake him for a racer tho he himself does not race, he handles the business and financial side of it. Stargleam inherited the teams responsibility from his family who owns part of the main raceway of Vos and originally Founded the team.

Booster is allot older then Stargleam being he has been racing since before Stargleam was even a youngling, but the two act as old time pals, mainly because Stargleam Grew up knowing Booster as like a (famous) uncle.

Booster is also the stable head when it comes to helping Stargleam make decisions for the team and Stargleam will often go to him for advice even tho its him who calls the shots in the long run.

As far as how Stargleam interacts with Lutrex in the story i'm going to leave that to be found out as more chapters are edited and posted up.
Add a Comment:
 
:iconjzlobo:
JZLobo Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist Writer
His name sounds like a Cybertronian porn star's.
Reply
:iconlaserbot:
Laserbot Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist Filmographer
ROFL exactly! hes quite flamboyant. ^^;
Reply
:iconjzlobo:
JZLobo Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist Writer
Oh mai.
Reply
:iconlaserbot:
Laserbot Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Filmographer
lol not ACTUALY one! XP
Reply
:iconjzlobo:
JZLobo Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Writer
Bow chikka wow wow.
Reply
:iconlaserbot:
Laserbot Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Filmographer
*Headdesk* lol
Reply
:iconjzlobo:
JZLobo Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Writer
Blargh chikka honk honk!
Reply
:iconlaserbot:
Laserbot Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Filmographer
OMG... >___<
Reply
(1 Reply)
:iconlonemaximal:
lonemaximal Featured By Owner Jun 16, 2012   Digital Artist
Great character design, I especially like the pose and gesture work. He really does look as pompous and spoilt as you described him.
Reply
:iconlaserbot:
Laserbot Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist Filmographer
Thank you that was exactly what i was aiming for! I cant wait till he appears in the story wich will be soon as i get the next chapters edited i believe. Sad thing is my friend and i are so much further along then what we have posted up on the website.
Reply
Add a Comment: